herttoniemi - ruoholahti
ruoholahti - herttoniemi

tai vaihtoehtoisesti

kontula - ruoholahti
ruoholahti - kontula. 

mustalaiselämä sopii mulle. luulis, että nyt ois enemmän aikaa seikkailuihin, mut ei oo. jaapu hoitaa ne mun puolesta, meen mukaan aina kun päällä saa pitää muutakin kuin työvaatteita. 

mun tavarat on hajaantunut kahteen osoitteeseen, kumpikaan ei oma. molemmissa kuitenkin sänky, jossa nukkua. molemmissa omat ongelmat, samat keskiöt. en kuitenkaan sano, et menee huonosti koska aina vois mennä huonommin. oon saanut seikkailla pitkissä kellareissa, pelätä että joku varastaa mun verhot rappukäytävästä. oon nukkunut huonosti ilman tuttuja tuoksuja, ollut rentoontuneempi kun kysellään miten on mennyt töissä. kontulassa mulla on myös lemmikkilintu, joka tulee aina ikkunaan kun juon aamukahvia. pelkään että mitä sille käy, kun tulee talvi. 

tänään lakkasin varpaankynnet pinkeiksi, söin keltaista riisiä ja tappelin tekstiviestien välityksellä. oon tottunut pelaamaan korttini huonosti, mutten oo edelleenkään tottunut siihen miten mielellään ihmiset kusee toisten muroihin. maailma on ollut mullistava, maailma on ollut ihan okei. 

jaapua on ikävä.


lukuvinkki jaapulle.


jos tulee fiilis, voi myös remontoida. en ymmärrä ihmisiä, jotka vihaa eripari sukkia. 


mun omaisuus. 

kaikki hyvin,
oon elossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti