asioita, jotka harmittaa nyt:

- miksei emojissa ole yhtäkään hymiötä vastaamaan sanoja a) kyrpänaama b) kusirunkkari

- miksi mangoappelsiinimaito-mehu on aina loppu, ja miksei sitä kukaan osta lisää? 

- miksi myös kalkkuna on loppu? ja leipä? ja tomaatti? 

- miksi aikuisten mielestä ei ole OK käyttää unihousuja arkikäytössä? 

- oon ollut kohta kuukauden ilman hurjaa seikkailua 

- luulin että jääkaapissa oli valmiiksi keitetty muna, avasin sen, se oli raaka = leipä pilalla

- kaksi peittoa ei riitä tuomaan lämpöä öisin. ikkunaa ei silti voi sulkea. villasukat kokoa 48 ja tippuu jaloista. 

asioita jotka on tosi jees nyt:

- mangoappelsiinimaito-mehu

- vaikka aikuiset sanoo mitä, käytän unihousuja arkikäytössä ja se tekee mut iloiseksi

- sain eilen paljon lahjoja

- tajusin, että on aika jatkaa eteenpäin

mutta kaipaan jaapua. suuresti. oon myös alkanut huolestumaan siitä, että kaipaan myös 206sta ajoittain. se on kiva. oon ollu kamalasti töissä, siellä on kamalaa. kamalaa kamalaa. haaveilen onnistuneesta pankkiryöstöstä jolla voisin karata maailmalle, syrjäiseen saareen josta ei kukaan mua koskaan löydä. kirjoittaisin kirjan - poika joka näki meren - ja sen kirjan mukana hautaisin mielestä ihmisen, joka opetti että hukkua voi myös kuivalla maalla. siellä mä söisin keltaista riisiä, nukkuisin majassa enkä koskaan käyttäisi kenkiä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti