terve, rakkaat ihmiset.

täs on ollu kaikenlaista. on muutettu, on erottu, on tajuttu, on opittu ja on hoidettu. asiat on muuttunu, ja me ehkä siinä mukana. 


mun pienellä oli synttärit. 


oon käyttänyt paljon vihattuja krokotiili-housuja. rakastan niitä. ne ei ole edes mun, pitäis ehkä palauttaa, että jaapun mielenterveys ei kärsi enempää.


löysin pipon.


ruoholahden cittarissa on paras salaattibaari koskaan. syön mm. näin monipuolisesti, ja ehkä kerran viikossa.


join vodkaa, ja nipperi pissas.


vietin onnellisuuspäivää.


tässä on karoliina. karoliina on mun rakas ystävä. rakastan karoliinaa. 


käytän nykyään vaan verkkareita. ennen en koskaan käyttänyt housuja, mutta valtasin uuden alueen. 


vietettiin kirppispäivää. tässä jaapu. rakastan myös jaapua. 


oon myös tehnyt töitä, julle ei. mun pakkastakkia peittona käyttäen, ihana möris tuolta että jasmin, kun sun tuoksua haistelee se tuntuu samalta, kuin kävelis kohti taivaan portteja. en tiedä onks tää asia mikä pitää ottaa kohteliaisuutena vai loukkauksena.
mun elämä kiteytettynä.


sain pipin. 


en voi nukkua ilman unisieppareita. ei ollut kiinnitysmahdollisuuksia, joten teippi pelasti tilanteen. 


ostin takin. näytän kuulemma hipseriltä.


viiden minuutin porvoo.


206 vs 164


jaapu on ihana. 


moi. nyt oon kipuna, mut elämä on ihan OK. 

lähetän kaikille sponsoreille rakkaushalit.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti